Monday, 23 February 2009

Despre...

leapşa de la Doru:

Sunt vesel si de multe ori prea optimist
As vrea sa am pe langa mine doar oameni buni
Pastrez prietenii
Mi-aş dori sa ma mut singur
Nu imi place sa nu am loc pe trotuar de masini parcate aiurea (chiar ma innebunesc :(( )
Ma tem de raul pe care e posibil sa mi-l faca ceilalti
Aud destul de bine, sper ca pana la batranete
Imi pare rau ca nu am mai mult curaj
Nu sunt gras
Cant la radio si in gand unde nu ma aude nimeni :D
Niciodata nu am sa fumez
Rar ma enervez
Plang la cinema
Nu sunt multumit de telefonul meu
Sunt confuz la scoala :D
Am nevoie de un job de la vara
Ar trebui sa merg mai des la biserica

Later edit: Leapsa merge mai departe catre Emil care de ceva vreme e intr-un impas de creatie pe blogul lui si sper sa-i fiu de ajutor in restartarea imaginatiei.
Si Alex, primeste leapsa tot pe motiv de activitate intensa. Hai Alex stiu ca poti :P

2 comments:

  1. Hai mai, ca am luat si eu leapsa aia de la tine... :) succes cu pozele si lumina buna !

    ReplyDelete

Got something to say? Write down below please :)