Saturday, 11 April 2009

the news

8 comments:

  1. Lia chiar nu am inteles commentul tau :D Ori nu sunt eu destul de receptiv ori ai comentat gresit.

    ReplyDelete
  2. nu am comentat greşit... fotografia asta e, consider eu, varianta urbană a radio-şanţ-ului... la ţara babele se aşează pe marginea şantului şi încep să împrăştie "ştirile", apoi cea care a aflat vestea proaspată merge tot pe lângă şanţ şi transmite mai departe...

    ReplyDelete
  3. merci pentru ca m-ai facut sa-ti inteleg commentul. :D

    ReplyDelete
  4. era de datoria mea...
    cred ca te-am vazut la medifan aseara, pozand

    ReplyDelete
  5. Da, am fost in fiecare zi. Trebuia sa spui ceva.

    ReplyDelete
  6. erai pozand, cum ar zice englezu'... n-am vrut sa te intrerup

    ReplyDelete
  7. Da, sigur, data aviatoare sa nu se mai repete. ;
    )

    ReplyDelete

Got something to say? Write down below please :)