Thursday, 13 August 2009

difuzoare, difuzoare...

Când privesc anumite obiecte, imi imaginez cum și-au trăit ele viața și ce scopuri au avut. Când am văzut aceste difuzoare, în piață pe jos, mi-am pus întrebările :
Oare ce stiri importante au transmis?, Oare ce muzica au redat?,Ce voci s-au auzit?, Oare ce emisiuni speciale, sau dimpotrivă poate nu au avut șansa să redea ceva important sau frumos.

Mă gândesc, că este la fel ca și la aparatele foto. Se spune că deși un aparat foto va face multe poze, poate nu va face o fotografie niciodată.

Dar poate vor reda ceva frumos sau important de acum înainte, că doar de aceea se aflau la piață, nu? să înceapă o viață noua.


3 comments:

  1. Mare nevoie am eu de 2 difuzoare, pe bune. Si ai dreptate cu ce ai scris: e si o istorie (nemai)auzita nu doar scrisa. :)

    ReplyDelete
  2. ovale cu membrana de hartie...nu iti vibreaza geamurile de la ele ca de la unele "sisteme" x.1,dar au o fidelitate peste majoritatea celor din urma...foarte tare!

    ReplyDelete
  3. @Tiberiu: Majoritatea sunt din televizoare vechi, care nu prea se potrivesc cu sistemele audio moderne din cauza ca au o impedanta foarte mare. Dar cele din vechile radiouri ar trebui sa fie ok.

    ReplyDelete

Got something to say? Write down below please :)