Wednesday, 28 October 2009

nobody



5 comments:

  1. ce-mi place cum bate soarele in cabinele de telefon :X
    ps: in ultima sapt cand intru pe blogul tau imi scrie "out of memory at line 1" si pe alte bloguri nu patesc asa decat pe asta... help? :-s

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca iti place.

    In ceea ce priveste problema.... nu stiu ce sa-ti zic. Nu am mai auzit asa ceva si nici nu am patit.
    Daca te deranjeaza foarte tare incercam sa vedem care-i faza. O sa intreb si eu in stanga si-n dreapta, poate aflu ceva.

    Merci de atentionare.

    ReplyDelete
  3. Poti sa pui poza cu Hotelul Grand la pastrare pentru ca a hotelul grand a intrat intr-un program de finantare pana in 2011

    ReplyDelete
  4. da... stiu am citit prin presa. o sa-l foto grafiez si dupa ce va fi renovat.

    ReplyDelete
  5. @Lia
    Cred ca stiu de ce iti apare acel mesaj. E un mesaj ce apare doar la utilizatorii de Internet Explorer. Singura varianta sa nu-ti mai apara e sa nu mai folosesti IE.
    Incearca cu Firefox sau Safari, sau alt browser.

    ReplyDelete

Got something to say? Write down below please :)