Sunday, 6 December 2009

Song Of The Decade


Am și eu alegerile mele. La noi în țară se alege președintele, iar la mine în cap se alege cântecul deceniului.  Pot spune că sunt mai importante alegerile mele.

Primele două cele mai votate piese în ultimele 24h sunt mai jos.
Poți vota cântecul tău preferat aici. Mai ai vreme până mâine la ora 12:00(RO), iar câștigătorul va fi anunțat aici la 12:00(RO).

Preferatele mele sunt Stereophonics - Dakota, The Verve - Bitter Sweet Symphony și Green Day - Good Riddance (Time Of Your Life).

Există o singură piesă românească. O-Zone - Dragostea din Tei detalii aici.

No.1

Stereophonics - Dakota 

No.2

AC/DC - Rock N'Roll Train

6 comments:

  1. green day*
    am votat si eu cu 7 nation army :P

    ReplyDelete
  2. Aaa da, scuzati-ma. Merci pentru observatie Lia.

    ReplyDelete
  3. Snow Patrol, Chasing Cars

    ReplyDelete
  4. Hai Snow Patrol!!!! Gogogogogo

    Dar parca merge si Walking On a Dream de la Empire Of The Sun :)

    ReplyDelete
  5. Eheeee! Merge. :)
    P.S Ce te stii! ca unu mare! :)

    ReplyDelete
  6. Snow Patrol - Chasing Cars - locul 4
    E bine si asa :)
    Oricum, frumoasa melodie!

    ReplyDelete

Got something to say? Write down below please :)