Monday, 11 January 2010

amintiri radio


    Un semnal de post care îmi trezeşte amintiri din copilărie.
Se întâmpla în ultimii ani de comunism, cand eu locuiam la bunici. În fiecare noapte bunicul meu asculta la radioul sau, Radio Europa Libera, iar la oră fixă se difuza deja celebrul semnal de radio "Aici Radio Europa Liberă!"

Cred că de la el mi se trage pasiunea pentru radio. Mulţumesc!

 Informaţii despre radioul care i-a informat pe români timp de 40 de ani, găsiţi aici.
Radio Europa Libera emite şi azi, în Republica Moldova şi alte multe ţări.

 Două semnale de ora fixă:

 Semnal de post Radio Europa Libera


Radio Europa Libera - 1982

3 comments:

  1. Si bunicul meu asculta acelasi post de radio... si acum am intiparita in minte imaginea vechiului aparat de radio pe care bunicul il tinea mai mult acuns... ii dadea drumul in fiecare noapte, cu o ureche ascula postul de radio si cu cealalata era atent la orice miscare, se temea sa nu se trezeasca nu Securitatea la usa... a murit imediat dupa daramarea regimului, fericit ca nepotii lui nu vor trece prin ce au trecut cei din generatia sa.
    Povesti ca ale noastre au mii de nepoti, pacat ca doar unii dintre noi au mostenit pasiuni, dar mai ales putini au inca respect pentru cei care au facut radio din pasiune... asta este media pentru mine... pasiune... si indiferent daca voi mai lucra sau n in acest domeniu, niciodata nu voi uita ceu inseamna jurnalismul adevarat... Sustin Europa Libera!!!
    Bravo, Mircea! Ma bucur ca mai sunt oameni pasionati de jurnalismul adevarat.

    ReplyDelete
  2. @ Arabela - multumesc si tie, daca as sti pentru ce-mi multumesti ar fi superb :P

    @ Anonim - ma bucur ca iti trezeste si tie amintiri. Sper ca pasiunea sa nu moara.

    ReplyDelete

Got something to say? Write down below please :)