Thursday, 22 March 2012

De asta...

     Tocmai ce mi-am pus la punct bicicleta pe care nu am mai folosit-o de mai bine de un an cu dorinta de a o folosi de acum inainte.

     Am simtit reticenta soferilor pe propria piele dupa primele 10 minute de pedalat, cand un sofer nu avut loc de mine si a simtit nevoia sa ma atentioneze prin claxon cum ca e in spatele meu ca si cum eu nu as sti ca pe langa mine sunt masini. Din cate stiu eu claxonatul in oras este interzis prin lege, si este permis doar in cazul unui pericol iminent. Si sa fim cinstiti, eu cred ca toti cei care au ales acest mijloc de transport stiu si au simtit pe pielea lor cum e sa fi claxonat de la un metru...

     Problema e ca tara noastra e plina de "Vladuti" care intampina greutati in a intelege ca pe strada pe langa q7, x6, caymanu-ri, si alte camioane mai sunt si biciclisti. Vladutii astia ai nostrii nu ar trebui sa fie revoltati pe cei ce aleg sa pedaleze ci pe cei care refuza sa construiasca drumurile cu un metru mai late ca sa incapa si o pista de biciclete sau daca nu macar sa fie destul loc si pentru un biciclist.

     Tare as vrea sa prind vremea cand la noi in marile orase o sa se duca o politica pro bicicleta cum se intampla in Budapesta si alte orase mari din Europa (virtual vorbind pentru ca sensele sunt infime).
    
     Dar pana atunci sa pedalam cu grija si sa ne antrenam nervii pentru claxoane in ceafa.


2 comments:

  1. In Romanika se circula in siguranta cu bicicleta NUMAI pe trotuar, pe pista imaginara pentru biciclete ! In rest, fiecare biciclist sa se roage la Cel de sus ca sa-l apere de cel rau!Amin!

    ReplyDelete

Got something to say? Write down below please :)