Thursday, 30 January 2014

Simina ♡ Filip

Nunta Siminei si a lui Filip a inceput cu mine mergand la salonul Zuka unde era aglomeratie mare chiar si la 6 dimineata! De aici am plecat catre Filip, am gasit foarte usor adresa, asta pentru ca inainte cu 2 seri imi explicase foarte bine Filip pe unde sa merg(thanks!). Asa a inceput ziua cea mare pentru ei, o zi frumoasa de septembrie.

Am gasit oameni frumosi peste tot, se simtea in aer ca e o zi importanta, toata lumea avea treaba, dar toti cu zambetul pe buze. Momentul in care Filip a intrat cu un buchet superb in camera Siminei a fost unul cu o incarcatura emotionala extraordinara, am simtit-o si eu desi ma ascundeam in spatele camerei.

Totul a decurs conform programului, Mircea Socol a avut grija ca totul sa fie respectat, mi-a acordat timp suficient pentru fotografii, asta ma interesa pe mine cel mai mult :) si totul a fost perfect. Ceremonia religioasa a avut loc la Catedrala Mica din Tg.Mures, unde lumina naturala incadra armonios cuplul. Receptia a avut loc la Restaurant President, unde baietii de la Doi Dj au facut atmosfera faina atat cu ajutorul muzicii dar mai ales cu luminile. Daca tot am adus vorba de lumini, momentul tortului a fost unul deosebit, si cu ziguranta il veti observa in fotografii.

A fost o nunta eleganta, a unor oameni frumosi. Va invit sa priviti fotografiile. :)

 Likes are appreciated! Thank you!

3 comments:

Got something to say? Write down below please :)