Tuesday, 5 August 2014

Sanda ♡ Dorin

Prima nunta de anul acesta a fost cea a Sandei cu Dorin. Mirele mi-a fost coleg de liceu, deci ne stim de mult. Cand mi-a spus marea veste ca se insoara, m-a si intrebat daca vreau sa le fiu fotograf. Am stat putin pe ganduri, pentru ca aveam deja experienta altor evenimente muncite pentru prieteni si nu stiam sigur daca mai vreau sa fac acest lucru. Eram intr-un moment de cumpana deoarece e putin mai dificil sa-mi fac treaba cand sunt inconjurat de prieteni, fosti colegi si cunoscuti. Dupa cum veti putea vedea in continuare, am acceptat. Ce cadou mai frumos puteam sa le ofer, decat sa-i ajut sa ramana cu amintiri frumoase pe hartie fotografica?

Nunta a fost superba, ei au fost la inaltime, iar eu sper ca am reusit sa-i surprind in cele mai bune momente din ziua lor unica. Va invit sa urmariti firul zilei in fotografiile care urmeaza. Enjoy!

Likes are appreciated! (Below Posting Title) Thank you!
Likes are appreciated! (Below Posting Title) Thank you!

4 comments:

Got something to say? Write down below please :)